KPI:

  • tömeg: 6520 g (majdnem összejött a duplázás!)
  • anyajegy: 1
  • fog: 0
  • kaja: reggeli: tej, tízórai: gyümölcs; ebéd: zöldség/husi; uzsonna: gyümölcs + gabona; vacsi: tej + tejpép
  • szuszi: 9-6-ig, délelőtt 1-2 óra, dél körül fél óra, délután 1-2 óra
  • ruha: 68-as (...lenne, ha a peluson kívül bármit hordana a kánikulában)
  • aktivitások: gügyögés, sikoltozásos nevetés, fordulás hátról hasra napi 10x minden szituációban és terepen, kapirgálás, színes dolgok bámulása és tapogatása, különböző dolgok szájba vétele, kezecskékek lábacskák fogdosása, ökölrágás, kevés sírás, álldogálás a kádban fürdéskor, nagy lubickolások

 

  • egyéb fontos események:
  • első szabadesés a kanapáról (nagy ijedtés, semmi komoly)
  • új ízek minden mennyiségben:
  1. csirkemell
  2. sovány borjú
  3. spenót
  4. paradicsom
  5. fehérrépa
  6. kivi
  7. zabpehely
  8. fűszerek: fokhagyma, koriander, só
  • első nyaralás Horvátországban, egyben az első hosszabb autóút

4 komment

Címkék: baba riport

A bejegyzés trackback címe:

https://kapirgalo.blog.hu/api/trackback/id/tr312183071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herbivore (törölt) 2010.07.28. 23:58:46

szia csib,

véletlenül találtam meg a blogodat, igazából csak egy email akartam írni, erre tessék :)

láttam porontyon, hogy kérdezted, hogyan kell bababiztossá tenni a lakást

szerintem ez a lista tök jó:
www.babycenter.com/0_childproofing-checklist-before-your-baby-crawls_9446.bc

igaz, sokkal aggodalmasabb anyukáknak készült, mint én vagyok, de áttekintésnek nagyon jó, aztán eldöntheted, mit valósítasz meg belőle
(van folytatása is, amikor elindul a gyerek, nálunk ez lesz mindjárt aktuális)

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2010.07.29. 11:54:14

Húú, köszi, ez nagyon hasznos!!!

deborah 2010.08.31. 22:53:39

Hollandiában azt mondják, nem szabad sót használni minimum 1 éves korig, mert a vesék még nem tudnak megbirkózni vele. Nincs is rá szüksége külön, mert mindenben benne van.

csib · http://kapirgalo.blog.hu/ 2010.09.01. 17:15:06

@deborah:
Érdekes, én meg azt hallottam itt, hogy egészen pici sót azért kell beletenni az ételbe, és főleg nyáron, hogy az izzadás miatti sóveszteséget pótoljuk. :)Úgy látszik mindenkinek megvan az elmélete, magyarázata, meg mindennek az ellentétének is...
süti beállítások módosítása