csib 2011.03.08. 21:12

Otthon 3.0

Sosem gondoltam volna, hogy a költözés ekkora cirkusz! Talán azért nem, mert ennyire még sosem költöztem. Mert mindig lassan és megfontoltan pakolásztam át a holmijaim A-ból, B-be, hiszen volt rá időm. Talán mert eddig nem kellett bútorokat költöztessek. És mert nem volt velem egy alig egyéves kislány a maga kis folyamatos igényeivel. Azt hittem, majd eldobozolgathatok hetekig. Mondjuk, azt is hittem, hogy új lakás 1 hónappal hamarabb készen lesz és nem kell majd egy fűtetlen festékszagú kérót birtokba vegyek, ahol Bandi még napokig reszelget ezt-azt. Na ez utóbbit Adél élvezte nagyon! A malterszagú gyerekkor ugyebár..(kapirgalo.blog.hu/2010/07/23/uj_project_start)

Szóval, most hogy átcuccoltunk végre teljesen és visszavonhatatlanul, elkezdtünk a dolgaink egy részét Svájca hurcolni, ahol lassan kialakítjuk az újabb családi fészkünket. Vagyis egy időre újra kétlakiak leszünk! Furcsa is volt, hogy mindig mindenről egyértelmű volt, melyik lakásban van. 4 évig laktunk Pest és Buda között, most pedig a Gellérthegy és a Mont Blanc lesz az új tengely.

Nos, ezek után, illetve többek kérésére, a blog nem költözik.  Elkezdtem ugyanis a cikkeket áttölteni az új helyre ás azon vettem észre magam, hogy az idő, amit írással töltöttem volna, másolgatással telt, aminek egyrészt semmi értelme, másrészt unalmas, így abban is hagytam gyorsan. Szóval elég volt a mozgásból!!! Ez legyen itt a fix pont. A Kapirgáló Magazin.

A bejegyzés trackback címe:

https://kapirgalo.blog.hu/api/trackback/id/tr282723078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása