csib 2009.12.11. 11:15

Én és a Mastodon

Történt vala, hogy a Karib tengeren nyaraltam. Ennek a ténynek a sztori szempontjából van relevanciája, ami nem igazán lenne hiteles egy görög all inclusive szállodás kikapcsolódás viszonylatában.. igen, lehet irigykedni, tényleg gyönyörű, és pontosan tisztában vagyok vele mennyire szerencsés vagyok. De nem ez a lényeg. 

Natehát ... 2 db sziget van egymás mellett, az egyiken csupa sokcsillagos szálloda, álom luxuskivitelben, Madonna egyszerűen la isla bonita-nak nevezte egy régi dalban és ez sok mindent el is mond a helyről. Na, mi nem ide mentünk, hanem a mellette lévő nagyon pici, hátizsákos turisták által látogatott szigetre, ahol semmi luxus, csak bungalow-k, az emberek nem hordanak cipőt, mindenki nagyon laza, tele van rasztákkal és Bob Marley az isten. Ha valakit érdekel, Caye Caulker a neve, lehet megnézni a gugliban.

A szigeten sok minden nincs, de egy nagyon laza bár a parton az van, nevezetesen a Lazy Lizard, ahol persze egy gyík is lakik és naná, hogy lusta jószág.

A Lazy Lizardban ismerkedtünk meg egy furcsa amerikai párral, nyomtunk pár sört együtt és dumáltunk. Nagyon szép tetoválásai voltak mindkettőjüknek, és dicsérték az enyémet is - végre valaki igazán ért hozzá és nem azt kérdezi tőlem: ez mit ábrázol? Nem igazán került szóba, ki mivel foglalkozik (az a másik szigeten téma), de mondjuk az sejtettem, hogy nem hivatalnokok.

Nyáron kinyitottam a Pesti Estet és megláttam benne alkalmai sörözőpartnerem fotóját. Alatta pedig egy ömlengős kritikát arról, milyen fantasztikus az új album, és mekkora királyok, hogy a Metallicával (!) turnéznak....

www.mastodonrocks.com

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kapirgalo.blog.hu/api/trackback/id/tr471590047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SimonG 2011.01.29. 14:23:23

De jó, mi most voltunk 15 napja a Lazy Lizzardban és mi is láttunk csomó amerikai levarrt hardcore-os szerű arcot. A Mastodont azért felismertük volna, így jópár Mastodon koncert után!
süti beállítások módosítása